گفت جبران میکنم ...

 گفتم کدام را ؟؟؟

عمر رفته را ؟؟؟

روح شکسته را ؟؟؟

دل مرده اما تپنده را ؟؟؟

یک دریا اشک را ؟؟؟

حالا من هیچ....  چگونه جواب این تارهای سفید  را میدی ؟؟؟

نگاهی به سرم کرد و گفت: وای !!!

خبر نداشتم چه پیر شدی ....

گفتم جبران میکنی ؟؟؟

سرش رو انداخت پایین و گفت کدام را ؟؟؟

  بعضی چیزا جبران نمیشن خاطرات خوب رو نسوزونیم  

لطفأ کسیو به بازی نگیرید چون به بازی گرفته میشید....

نظرات 2 + ارسال نظر
زر زری یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.zarzari-joon.blogfa.com/

سهلـآم سپیده

خوبه راه گم کردی که اومدی وب من

حالا مقصدت کجا بوده که از وبلاگ من سردرآرودی

خوووووووووووووووووووووووووووووووووفی؟

میزون پیزونی؟

امیدوارم موفق باشی تو عالم وبلاگ نویسی

قبلا هم وبلاگ داشتی یا این ولاگ یه روزه اولیشه؟

سلام عزیزم مسی تو خوبی؟نه این اولین وبلاگمه

زر زری دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.zarzari-joon.blogfa.com/

────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥) _
──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥)
─(♥)████████(♥)████████(♥)
─(♥)██████████████████(♥)
──(♥)████████████████(♥)
────(♥)████████████(♥) __
──────(♥)████████(♥)
────────(♥)████(♥) __
─────────(♥)██(♥)
───────────(♥)
خواهش می کنم خانومی

امیدوارم موفق باشی

بوس بوس

مسی عزیزم همچنین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد